Terceiro trimestre

Ola de calor

Estes días de calor temos na aula unha temperatura de 33 graos. Para combatir a calor refrescámonos coa mangueira.

Como os peixes na pescadería!!!!!

IMG_8487

 

Facemos pinturas rupestres

Usando o mesmo método que usaban na prehistoria, intentamos facer as pegadas das nosas mans coa técnica do soplido, igual que na Cova das mans da Patagonia.

 

 

Mantemento do horto e os seus frutos.

Trasplantamos os xirasois, recollimos fresas e observamos o nacemento do froito da froita da paixón ou maracuyá, que crece nas columnas da entrada ao colexio.

 

 

Experimento:

Qué lle pasa a unha planta si non ten luz?

Collimos duas plantas iguais. Unha delas a metimos dentro dun cubo opaco, de xeito que non lle chegara a luz do sol. A outra deixamola no horto exposta á luz.

Fixemos fotos ao longo dun mes e o proceso foi como se pode ver na seguinte presentación.

 

 

IMG_7890IMG_7998IMG_8028IMG_8138col experimentoO horto.

Co inicio da primavera empezamos o tema das plantas e decidimos facer unha pequena plantación no horto.

Sara trouxo unas pipas de xirasol para plantalas. Vimos o proceso de xerminación  na clase e despoís levamos as pequenas plantas ao horto.

 

 

Ademáis dos xirasoles plantamos cebolas, leitugas, pementos e coles. Aproveitamos para ver os tipos de raices, de talos e de follas. As plantas do horto sirven para o noso alimento.

Das patacas comemos a raiz,

das cebolas comemos o talo,

das leitugas es as coles comemos as follas,

dos pementos os froitos e

dos xirasoles as sementes.

 

 

Fai cos demáis o que che gustaría que fixeran contigo.

Un vídeo para reflexionar…

Experimentos coa materia.

Estudiando o tema da materia poidemos ver as características, os estados, os tipos e os cambios da materia.

  • Materiales con aspecto similar, pero con texturas diferentes.
  • Experimentos coa materia en estado gasoso que demostra que ainda que non se ve, ocupa un lugar.
  • Poidemos ver os cambios físicos e químicos no porespán. O cambio físico cando o rompemos e o cambio químico cando o introducimos en acetona e se vai desintegrando.
  • O magnetismo.
  • Elaboramos líquido non newtoniano con Maizena.

 

 

Advertisements

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s